انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

موشک های کره شمالی، واشنگتن را نگران کرده است

موشک های کره شمالی، واشنگتن را نگران کرده است

تهران - نشریه فرانسوی نوول ابسرواتور در گزارشی با اشاره به بحران میان دو کره نوشت: موشک های کره شمالی، واشنگتن را نگران کرده است.

به گزارش ایرنا، این نشریه فرانسوی افزود: یک مقام ارشد کره جنوبی این اخبار را که کره شمالی در اوایل هفته گذشته دو فروند موشک میان برد ˈموزودانˈ نصب شده بر روی خودروهای سنگین نظامی را در سواحل شرقی مستقر کرده، مورد تایید قرار داد.

بنابر این گزارش، این موشک های کره شمالی که برای اولین بار در مراسم رژه نظامی سال 2010 میلادی این کشور به نمایش گذشته شده بود حدود سه هزار کیلومتر برد دارد و می تواند خاک کشورهای کره جنوبی و ژاپن را هدف قرار دهد.

این نشریه در بخش دیگری گزارش داد که این موشک ها می تواند در صورتیکه سوخت آنرا کاهش دهند به برد چهار هزار کیلومتر دست یابد که به این ترتیب قادر است جزیره ˈگوامˈ آمریکا را در اقیانوس آرام هدف قرار دهد.

نوول ابسرواتور همچنین نوشت: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بزودی کارشناسان و متخصصین موشکی را به جزیره گوام را که در 3380 کیلومتری کره شمالی قرار دارد، اعزام می کند تا راه های دفاع از این منطقه را در مقابل موشک های کره شمالی مورد بررسی قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد