انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

کواکبیان

با این ژست و با آن صوت زیبا اگر آقای کواکبیان خواننده شود ،هم برای خودش بهتر است و هم برای آقایان خاص...........





زندگینامه

مصطفی کواکبیان در سال ۱۳۴۱ در محله جهادیه سمنان به دنیا آمد. او تحصیلات خود را تا پایان دوره متوسطه در سمنان گذراند. پس از آن در سال ۱۳۶۱ وارد دانشگاه امام صادق شد و افزون بر تحصیل دروس حوزوی تا پایان دوره سطح، مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس خود را در رشته علوم سیاسی از این دانشگاه دریافت کرد. او در سال ۱۳۷۶ مدرک دکترای علوم سیاسی را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد. وی در اوایل پیروزی انقلاب، به صورت خودجوش گروهی را برای تحقق دیدگاه‌های آیت‌الله خمینی به نام «الخمینیون» تشکیل داد.

انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴

کواکبیان برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۴) با شعار تعمیق مردم سالاری با دولت خدمت ثبت نام کرد. وی همچنین ضمن انتقاد از عملکرد دولت خاتمی گفت: «در دوره خاتمی دولت سالاری بوجود آمد نه مردمسالاری».

فعالیت مطبوعاتی

کواکبیان مدیر مسئول روزنامه مردم‌سالاریو صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامهٔ محلی پیام استان سمنان است. پیام استان سمنان در سال ۱۳۷۱ در قالب هفته‌نامه شروع به انتشار کرد. کواکبیان هم‌اکنون رئیس شورای مرکزی خانه مطبوعات استان سمنان است. او همچنین پیش از این سردبیری هفته‌نامه همبستگی (ارگان حزب همبستگی ایران) و مدیر مسئولی نشریه نماد (ارگان دانشگاه شاهد) را برعهده داشته‌است.

انتخابات ریاست جمهوری 1392

اعلام کاندیداتوری

مصطفی کواکبیان در نشستی خبری در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی ضمن اعلام رسمی حضورش در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با شعار "دولت اخلاق با بیان این که خواهان مشارکت حداکثری همه مردم و دلسوزان است تصریح کرد : ما برای حضور در انتخابات هیچ شرطی غیر از اجرای دقیق قانون انتخابات نداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد