انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

خبر / حمله و فحاشی مسؤول ستاد تبلیغاتی دکتر محسن رضایی به حامیان دکتر جلیلی_خرم اباد

مسؤول ستاد تبلیغاتی دکتر محسن رضایی در خرم‌آباد همراه چند تن به همایش حامیان دکتر جلیلی حمله کرده و یکی از حامیان دکتر جلیلی را با چاقو به شدت مجروح کردند.
عصر دیروز (چهارشنبه ۲۲ خردادماه) «مرتضی محمودوند» از کاندیدای دور نهم مجلس شورای اسلامی همراه چند تن از اعضای اصلی ستاد دکتر محسن رضایی به همایش حامیان دکتر جلیلی حمله کرده و به فحاشی و ضرب و شتم پرداختند و با سر دادن شعار «مرگ بر جلیلی» قصد بر هم زدن جلسه و ایجاد تشنج در بین مردم را داشتند.
در این حادثه «امیر محمدی» از حامیان دکتر جلیلی که پوستر ایشان را جلوی مسجد روی دست گرفته بود؛ توسط همراه آقای محمودوند مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به دلیل ضربات چاقو هم اکنون در بیمارستان است و از ناحیه ریه سمت راست دچار مصدومیت شدید شده است.
این حادثه در حاشیه همایش حامیان دکتر جلیلی اتفاق افتاد. «حجت الاسلام سقای‌ بی‌ریا» و «مهندس بیرانوند»، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی سخنرانان این همایش بودند.
لازم به ذکر است که روبروی مسجد به مناسبت اعیاد شعبانیه ایستگاه صلواتی برقرار بود و برخی از حامیان دکتر جلیلی و نامزدهای شورای شهر به تبلیغ نامزد مورد نظر خود می‌پرداختند.

عجب عکس کاریزماتیکی!


هیچ کی فکر نمیکنه این انسان با شخصیت(تصویر بالا)همان کسی است که داره با همراهانش (تصویر پایین)چند تابچه بسیجی رو کتک میزنه.....



نظرات 2 + ارسال نظر
MYTHEME20 پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ http://mytheme20.blogsky.com/

::: توجه : انجمن فری-دانلودها مدیر می پذیرد ::::

با سلام به تمام کاربران عزیز

از تمام کاربران عزیز که فکر میکنند ساعاتی از روز را میتوانند به انجمن اختصاص دهند و با مطالب خود به دوستان و کاربران و فعال بودن انجمن کمک کنند رسماً دعوت میشود که در همین تاپیک اعلام نمایند .
منتظر حضور شما دوستان در کادر مدیریت هستیم .

http://free-downloadha.com/forum.php

EMAD یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

ده روح ای پدر سگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد