انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

شهید محسن سیفی


قسمتی از وصیت نامه شهید محسن سیفی:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا الله جل جلاله الله یا محمد (ص)‌، یا علی (ع)، یا فاطمه (س) ،... یا حجه (عج) و شما ای ولی ما یا روح‌الله و شما ای پیروان صادق آن شهیدان، خدایا چگونه این وصیت‌نامه را بنویسم در حالیکه سراپا گناه و معصیت و سراپا تقصیر و نافرمانی هستم گرچه از رحمت و بخشش تو ناامید نیستم ولی ترسم از این است که نیامرزیده از این دنیا بروم می‌ترسم رفتنم خالصانه نباشد پذیرفته درگهت نشوم یا رب العفو خدایا نمیرم در حالیکه از من ناراضی باشی من می‌خواهم به پای تو خونی بشوم از زندگی هیچ نفهمیدم حال باید خونی می‌شد و در رگهایم جریان می‌یافت و سلولهایم (یارب، یا رب) می‌گفت خدایا قبولم کن یا اباعبدالله شفاعت آه چقدر لذت‌بخش است انسان آماده باشد برای دیدار رویش ولی چه کنم تهیدستم خدایا قبولم کن:  ای عاشقان اباعبدالله بایستی شهادت را در آغوش گرفت گونه‌ها بایستی از حرارت شوقش سرخ شود و ضربان قلب تندتر بزند اهمیت زیاد به نماز و دعاها و مجالس اباعبدالله (ع) و شهداء بدهید از همه کسانی که از من رنجیده‌اند و حقی بر گردن من دارند طلب بخشش دارم و امیدوارم خداوند مرا گناهانی بسیار بیامرزد... به یاد آقا امام حسین(ع) دوست دارم پیش محمد عبدی خاکم کنید دوست دارم دومین نفر از شما باشم آقاجون قبولم کن...


مادر شهید:او همیشه خطاب به شهدا می گفت خوشا به حال آنها که رفتند و می  گفت من شهید می شوم و به من می گویند شهیدسیفی!!

نامه‌ای به برادر

بسم الله الرحمن الرحیم امروز روز عرفه است و الان این نامه را بار دیگر می‌نویسم ساعت 2:30 نصف شب است دوست دارم یکبار دیگر به بهشت زهرا (س) بنشینم و سینه بزنم از همه چیز خسته شدم و همه چیز برایم تکراری است حال خاصی دارم دنبال یک چیز می گردم ولی هنوز پیدایش نکرده‌ام امسال اینجا محرم شهرمرده‌هاست فقط از سه الی چهار مسجد صدای اذان و دعا می‌آید و دیگر هیچی اصلا از عزاداری خبری نیست ما اینجا برای خودمان یک هیئت سینه زنی راه انداختیم و مدام هم محمد بابایی و مجتبی یوسفی خودمان هستند خلاصه به کرامت آقا امام حسین (ع) سینه زدن بچه‌های تهران را در ایرانشهر پیدا کردیم از فرماندار تا سرباز نوار نریمان گوش می دهند و به خصوص مسئول منطقه خلاصه ما اینجا همه را با نوار امام رضای (ع) سعید حدادیان، آشنا کردیم مرا دعا کنید خدایا جواب من را بده دوست دارم سرم پیش آقا حسین (ع) بره از بچه‌ها طلب حلالیت کنید دلم برای پارچه و ریسه زدن تنگ شده به بچه‌ها بگو یادش بخیر از دو کوهه، شلمچه، اروندرود، هویزه، خرمشهر، آبادان خیلی دلم تنگ شده یادش بخیر مشهد، گنبد طلا، سقاخونه، صحن گوهرشاد، خادمانش ... یادش بخیر بهشت زهرا، مرقد امام، قم، جمکران ...وقتی که مرا داخل قبر می‌گذارند از خاک تربت امام حسین (ع) روی دهانم بریزید که من نمی‌توانم جواب بدهم، شاید این کمکم کند و اما شب اول قبر نوار نریمان بگذارید تا حال بیایم و به ذکر سینه‌زنی که رسیدم خودم دستهایم را بالا مِی‌آورم و سرم را تکان می دهم و مشغول سینه زدن می‌شود به بچه‌ها بگو زیارت عاشورا را بخوانند ......

            روی قبرم بنویسد حسینی بوده است
بنویسید ز یــاران خــمـینـی بـوده است
                     بنویسید که او جا مـانــده بود از قافله
سرپرست قافله ساقی عشقش بوده است
                 بنوسید حسین بن علی (ع)‌ او را خــریـد
زان سبب راس تنش چون او پر از خون بوده است
بنوسید   زهــــرا (س)  محسنی دیگر خرید..
                 زیــن سـبـب او سـید آل محمد بوده است
بنوسید کعبه نیست جز سنگ و کلوخ
                 بنویسید دلــش بیت‌الحرامش بـوده است
شعر از :شهید محسن سیفی.
     محسن جان همیشه به یادت هستیم.                                     (هیئت عشاق المهدی عج شهر خرم اباد)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد