انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

حجت‌الاسلام روحانی


حجت‌الاسلام روحانی در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس:


به‌گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی که در بیست و یکمین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسجد ولیعصر (عج) تهران سخن می‌گفت، پیروزی‌های دوران 8 سال دفاع مقدس را متعلق به همه ملت دانست.


اسرائیل توان اقدام نظامی علیه ایران را ندارد/ رهبر انقلاب جامعه را با تدبیر هدایت می‌کنند


رئیس‌جمهور منتخب تأکید کرد: اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند ملت ایران را تهدید واقعی کند و قدمی نظامی علیه ما بردارد، به دلیل سابقه هشت سال دفاع مقدس است.


روحانی خاطرنشان کرد: هیچ جناح و فردی احساس نکرد در این انتخابات شکست خورده است و آن خادمی که رأی آورد، آنقدر با معتدلین دو جناح نزدیک بود که هر دو احساس پیروزی کردند.

وی ادامه داد: پیام انتخابات یازدهم این بود که افراط‌ گری ما را به جایی نمی رساند و این تعقل است که ما را به هدف نهایی می رساند.

روحانی با بیان اینکه «شکاف و اختلاف ما را به جایی نمی رساند»، افزود: چرا اشتباه چند نفر یا یک حزب را اینقدر کش می دهیم؟ ممکن است همه اشتباهی داشته باشیم اما باید از پیغمبر اسلام(ص) بیاموزیم و گذشت داشته باشیم و راه را برای آنهایی که آماده بازگشتند، تسهیل کنیم.


روحانی افزود: اصلاً رژیم صهیونیستی کیست که بخواهد ما را تهدید کند و اینکه نمی تواند ما را تهدید واقعی کند و قدم نظامی علیه این ملت بردارد، 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد