انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

نماز جمعه92/4/28

آیت‌الله جنتی در خطبه دوم نماز جمعه تهران:
شورای نگهبان مقید به قانون و سیاستهای رهبری است/خیلی با فتنه‌گران مسامحه شده است

امام جمعه موقت تهران ضمن تقدیر از حماسه سیاسی 24 خرداد گفت: کسانی که در سال 88 ادعای تقلب کردند باید از اینکه به روی مردم نگاه کنند خجالت کشیده و پیشانی‌شان عرق کند؛ تاکنون خیلی با آنها مسامحه شده است.


آیت‌الله جنتی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره عملکرد دولت نهم و دهم و ضرورت رعایت انصاف در بررسی عملکرد و اعمال آن گفت: ما نمی‌توانیم بگوییم که دولت هیچ اشکالی نداشت اما در این دولت ما شاهد زنده شدن بسیاری از شعارهای انقلابی بودیم.

وی افزود: فرهنگ انقلاب، ساده‌زیستی و شعارهای امام(ره) در این دولت مطرح شد و انقلاب تجدید حیات کرد، حداقل در آن اوایل و اگر در آخر مشکلی به وجود آمد من کاری به آن ندارم.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌‌اند کسی که سر کار می‌آید نقطه قوت‌های قبلی را داشته باشد و ما هم همین انتظار را داریم بنابراین از گذشته تقدیر می‌کنیم و از آینده می‌خواهیم این راه را ادامه دهند.

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی در ادامه با اشاره به بحث اعتدال گفت: این اعتدالی که گفته می‌شود به معنای خط امام است یعنی وصیت‌نامه امام(ره)، آثار امام(ره) و صحیفه نور امام(ره)که در تمام شئون زندگی نفوذ کرده است. موضع ما در قبال آمریکا و منافقین معلوم است و از نظر من اعتدال یعنی دنبال کردن خط نورانی حضرت امام (ره) که روشن است.


آیت‌الله علم‌الهدی خطیب نماز جمعه مشهد:
هنجارشکنان و بی‌عفت‌ها تندرو هستند نه آمران به معروف و ناهیان از منکر

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: برخی آمران به معروف و ناهیان از منکر را افراطی می‌نامند، اما مسئله این است که آمران به معروف و ناهیان از منکر افراطی هستند یا آن عده‌ای که در کوچه و خیابان بی‌عفتی کرده و گناه و هنجارشکنی می‌کنند؟

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اینکه با بالا و پایین‌شدن قدرت جریان‌های سیاسی نباید دین و اراده دینی مردم عوض شود، اضافه کرد: مردم تحت هیچ شرایطی نباید در حمایت از ولی‌فقیه خود سستی بورزند و در زمان بالا و پایین شدن جریان‌های سیاسی نباید ارزش‌های مردم از بین برود.

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس خطاب به مردم تصریح کرد: حواستان جمع باشد که نکند این بالا و پایین رفتن قدرت‌های سیاسی ایمان و دین شما را به بازی گرفته و ملاک و معیار زندگی شما را عوض کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
amir پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:24 ب.ظ

نمیره جنتی . . . . . ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد