انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

شهادت

اللهم ارزقنی شهادة فی سبیل اله.......



جنگ کجایی که دلم تنگ توست

رقص جنون تشنه آهنگ توست

جنگ کجایی که دلم خون شده

زاده لیلای تو مجنون شده

حیف که فصل تو فراموش شد

ناله جان سوز تو خاموش شد

فصل تو فصل گل و آواز بود

فصل رها گشتن و پرواز بود

ذهن من و خاطره خاکریز

موشک و خمپاره و جنگ و گریز

خاطره ضد کمین و کمین

تشنگی و سفره میدان مین

جنگ کجایی که دلم تنگ توست

رقص جنون تشنه آهنگ توست

جنگ شهیدان تو را دیده ام

روی سپیدان تو را دیده ام

من زشهیدان تو شرمنده ام

گرچه زکف تیغ نبافکنده ام

مرگ الهی بپذیرد من را

تنگ در آغوش بگیرد من را

غیر شهادت که مرا دم دهد

خنده زنان خاطره شادم دهد

چنگ کجایی که دلم تنگ توست

رقص جنون تشنه آهنگ توست

ای شرف و عزت ما باز گرد

تا برهانی دل ما را ز درد

کاش که من هم به شهادت رسم

کز قبل آن به سعادت رسم

حاج محمدرضا آقاسی

نظرات 3 + ارسال نظر
بهانه بودن پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ق.ظ http://hidden-sun.mihanblog.com

«در بهاری غریبانه هرچند، لاله‌ها بی‌تو در خون نشستند بعد تو یازده سرو سرسبز هفت پشت خزان را شکستند»

چگونه گریه‌های فاطمه(س) عرش را به لرزه می‌انداخت، ولی مردمان غافل شهرش را از خواب بیدار نکرد؟

زخم‌هایی که بر پیکرت زدند، کمترین رنجی بود که در این دنیا کشیدى. درد تو از زخم دیگری بود.

دامنت را رها نمی‌کنم وگرنه سر از دامان گمراهی درمی‌آورم.

شهادت تو آغاز شهادت‌های پی‌در‌پی تاریخ بود.

فاطمه(س)، رایحه بهشتی‌است که مشام کفر هرگز او را نخواهد شنید.[ناراحت]

دیتا پیامک شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ب.ظ http://Datapayamak .ir

پنل ارسال پیامک ویژه هیئت های مذهبی ،مساجد و سایت های ارزشی همراه با تمامی امکانات بصورت رایگان/خدمات پیام کوتاه دیتا پیامک به تمامی هیات مذهبی که شرایط لازم را برای دریافت سامانه پیام کوتاه بصورت رایگان دارند.جهت اطلاع رسانی به اعضاء و مراسمات هیئت با تمامی امکانات به هیات مذهبی،مساجد،سایت های ارزشی واگذار می کند.

جهت ثبت نام به سایت دیتا پیامک مراجعه کنید

پشتیبانی
09165449240
09167498007

خاکی دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ب.ظ http://tobejavan71.blogsky.com gheybat12.blogsky.com

سلام
با ان چه بر ما گذشت به روزیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد