انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

داعش 2


گروه تروریستی داعش که چند روز قبل "خلافت اسلامی" تشکیل داد و "ابوبکر البغدادی" سرکرده خود را نیز به عنوان خلیفه مسلمین جهان معرفی کرد، ساختار تشکیلاتی هرم گونه‌ای دارد.








"ابراهیم عواد ابراهیم البدری السامرایی" معروف به ابوبکر البغدادی حاکم مطلق داعش است و تمام تصمیم گیری ها و عزل و نصب ها به دست اوست. تعیین امیران و فرماندهان، صدور اوامر شورای نظامی توسط او انجام می گیرد و هر تصمیمی که خلاف نظرش باشد نقض می کند.

شورای نظامی داعش به ریاست "ابواحمد العلوانی" دارای 3 عضو دیگر نیز هست و مهم ترین وظیفه اش برنامه ریزی و مدیریت فرماندهان نظامی و پیگیری عملیات ها است. رئیس شورای نظامی توسط شخص بغدادی و بعد از مشورت با مجلس شورا تعیین می شود.

رئیس مجلس شورا "ابوارکان العامری" است و تعداد اعضایش بین 9 تا 11 نفر از افراد شاخص تشکیلات هستند. این اعضا نیز توسط بغدادی تعیین می شوند.

یکی از وظایف مجلس شورا تایید صلاحیت والیان ولایت ها و اعضای شورای نظامی برای ارائه به بغدادی است. اعضای این مجلس می توانند به صورت نظری، رئیس تشکیلات را برکنار کنند، اما اجرای عملی این تصمیم امری دست نیافتنی است.

هیات های شرعی به ریاست "ابومحمد العانی" دو دسته وظیفه به عهده دارند: 1- قضاوت، حل و فصل منازعات، اقامه حدود و امر به معروف و نهی از منکر. 2- ارشاد، دعوت به عضویت در تشکیلات و صدور فرمان جهاد.


نظرات 1 + ارسال نظر
afshin یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ب.ظ http://chatters.blogsky.com

lanat beshonnnnnnnn

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد