انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

رییس جمهور امریکا*president American


شماره های جدید نیوزویک و نیویورکر قرار است در تاریخ 21 ماه می ( اول خرداد ) منتشر شوند اما با این وجود بحث حمایت اوباما از ازدواج همجنسگرایان به حدی داغ است که موجب شده مطالب این دو نشریه درباره اوباما یک هفته پیش از انتشار در فضای مجازی در اختیار کاربران قرار بگیرد.


در این میان نیوزویک، با چاپ تصویری بزرگ از اوباما در زیر آن عبارت "اولین رئیس جمهور همجسنگرایان" را درج کرده و در بالای سر رئیس جمهور آمریکا نیز یک هاله نورانی به رنگ نورهای موجود در رنگین کمان قرار داده است.

یادآور می شود که رنگین کمان به عنوان نماد همجنسگرایان شناخته می شود و از همین رو نیوزویک هاله نور خود را به شکل رنگین کمان طراحی کرده است.

 این مطلب نیوزویک توسط "اندرو سولیوان" که خود یک همجسنگرا است نوشته شده و در بخشی از آن آمده است : سخنان رئیس جمهور درباره همجنسگرایان به گونه ای بود که اشک در چشمان من حلقه زد.

در بخش دیگری از این گزارش سولیوان می نویسد : اجازه بدهید ساده بگویم که اکنون تمام همجنسگرایان اعتقاد دارند که رئیس جمهور در کنارآنها قرار گرفته است.

اما این فقط نیوزویک نیست که جلد شماره آینده خود را به این موضوع اختصاص داده بلکه نیویروکر نیز شماره 21 می خود را به این موضوع اختصاص داده و با تصویری زیرکانه رویکرد جدید اوباما را به چالش کشیده است.

همانگونه که اشاره شد رنگین کمان به عنوان نماد همجنسگرایان شناخته می شود و نیویورکر جلد شماره آینده خود را به تصویری از کاخ سفید اختصاص داده اما با توجه به سخنان باراک اوباما درباره همجسنگریان، نیویورکر ستون های مقابل کاخ سفید به شکل رنگین کمان رنگ آمیزی کرده است.

این تصویر توسط "باب استاک" طراحی شده است. استاک در خصوص این طرح خود می گوید : این ( سخنان اوباما درباره همجنسگرایان ) یک لحظه تاریخی برای کشورماست و این دلیل اصلی تصمیم من برای روایت آن به این شکل بود. من اساسا این رنگ های رنگین کمان را دوست ندارم اما اینها وجود دارند و من از آنها استفاده کردم.

وی همچنین سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص همجنسگرایان را ناشی از جسارت اوباما دانسته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد