انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

امام خمینی (ره)

اطلاعات و امنیت در وصیت‌نامه سیاسی الهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی‌(ره):


1.       آیا می‌دانید؟ حضرت امام در این وصیت نامه در باره مراقبت و هشیاری فرموده‌اند:
«باید با هوشیاری مراقب باشید و با احساس اولین قدم نفوذی به مقابله برخیزید و به آنان مهلت ندهید، خدایتان یار و نگهدار باشد.

2.       آیا می‌دانید؟ بنیان‌‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران در باره چگونگی مأیوس نمودن کفار و منافقان فرمودند:
«توصیه اینجانب به مسلمین و خصوص ایرانیان به ویژه در عصر حاضر آن است که در مقابل این توطئه‌ها عکس‌العمل نشان داده و انسجام و وحدت خود به هر راه ممکن افزایش دهند و کفار و منافقان را مأیوس نمایند».

3.       آیا می‌دانید؟ حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه، به تمام ملت عزیز ایران در وصیت‌نامه خود توصیه به حفاظت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی فرموده‌اند:
«اما به ملت عزیز ایران توصیه می‌کنم که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آوردید همچون عزیزترین امور، قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید».

4.       آیا می‌دانید؟ نقش پاسداران امنیت و آرامش امت شریف ایران در بیان امام چنین است؟
«همین جوانان فداکار عزیزند که شب‌ها بیدارند تا خانواده‌ها با آرامش استراحت کنند. خدایشان یارد و مددکار باد.

5.       آیا می‌دانید؟ حضرت امام خمینی‌ در وصیت‌نامه سیاسی و الهی خود سران و اعضای گروهک‌ها چنین نصیحت کرده است؟
نصیحت و وصیت من به گروهها و گروهک‌ها و اشخاصی که در ضدیت با ملت و جمهوری اسلامی و اسلام فعالیت می‌کنند، اول به سران آنان در خارج و داخل، آن است که تجربه طولانی به هر که اقدامی کردید و به هر توطئه‌ای که دست زدید و به هر کشور و مقامی که توسل پیدا کردید، به شماها که خود را عالم و عاقل می‌دانید باید آموخته باشند که مسیر یک ملت فداکار را نمی‌شود با دست زدن به ترور و انفجار و بمب و دروغ‌پردازی‌های بی‌سر و پا و غیر حساب شده منحرف کرد و هرگز هیچ حکومت و دولتی را نمی‌توان با این شیوه‌های غیر انسانی و غیر منطقی ساقط نمود.

6.       آیا می‌دانید؟ بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در رابطه با افراد مخالف جمهوری اسلامی ایران فرمودند؟ «دست از این کارهای بی‌فایده و غیر عاقلانه بردارید و گول جهانخواران را نخورید و در هر جا هستید اگر به جنایتی دست نزدید، به میهن خود و دامن اسلام برگردید و توبه کنید که خداوند ارحم‌الراحمین است و جمهوری اسلامی و ملت از شما ان‌شاءالله می‌گذرند و اگر دست به جنایتی زدید که حکم خداوند تکلیف شما را معین کرده، باز از نیمه راه برگشته و توبه کنید و اگر شهامت دارید تن به مجازات داده و با این عمل خود را از عذاب الیم خداوند نجات دهید و الا در هر جا هستید عمر خود را بیش از این هدر ندهید و به کار دیگر مشغول شوید که صلاح در آن است».

7.       آیا می‌دانید؟ حضرت امام خمینی همواره فریب‌خوردگان گروهک‌های مزدور را به توبه و بازگشت و جبران مافات دعوت می‌فرمودند و در وصیت‌نامه سیاسی الهی با صحبت پدرانه و عاشقانه چنین فرمودند: «تا چه وقت و برای چه گوش به فرمان اشخاصی هستید که جز نفع شخصی خود فکر نمی‌کنند و در آغوش و پناه ابرقدرتها باملت خود در ستیز هستند و شما را فدای مقاصد شوم و قدرت طلبی خویش می‌نمایند؟ شما در این سالهای پیروزی انقلاب دیدید که ادعای آنان با رفتار و عملشان مخالف است و ادعاها فقط برای فریب جوانان صاف‌دل است و می‌دانید که شما قدرتی در مقابل سیل خروشان ملت ندارد و کارهایتان جز به ضرر خودتان و تباهی عمرتان نتیجه‌ای ندارد. من تکلیف خود را که هدایت است ادا کردم و امید است به این نصیحت که پس از مرگ من به شما می‌رسد و شائبه قدرت طلبی در آن نیست، گوش فرا دهید و خود را از عذاب الیم الهی نجات دهید. خداوند منان شما را هدایت فرماید و صراط مستقیم را به شما بنماید.

8.       آیا می‌دانید؟ بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران، بیداری اسلامی را سال‌ها پیش‌بینی نموده بودند؟ «اکنون ملت‌های محروم جهان بیدار شده‌‌اند و طولی نخواهد کشید که این بیداری‌ها به قیام و نهضت و انقلاب انجامیده و خود را از تحت سلطه ستمگران مستکبر نجات خواهند داد و شما مسلمانان پای‌بند به ارزش‌های اسلامی می‌بینید که جدایی و انقطاع از شرق و غرب برکات خود را دارد و نشان می‌دهد و مغزهای متفکر بومی به کار افتاده به سوی خودکفایی پیشروی می‌کند و آنچه کارشناسان خائن غربی و شرقی برای ملت ما محال جلوه می‌دادند، امروز به طور چشمگیری با دست و فکر ملت انجام گرفته و ان‌شاءاله تعالی در دراز مدت انجام خواهد گرفت و صد افسوس که این انقلاب دیر تحقق پیدا کرد و لا اقل در اول سلطنت جابرانه کثیف محمدرضا تحقق نیافت و اگر شده بود ایران غارت زده غیر از این ایران بود.

9.       آیا می‌دانید؟ حضرت امام در رابطه با نقش آمریکا با  آیا نمی‌دانید؟ چنین فرمودند: «آیا نمی‌دانید که کشور اسلامی در آن زمان (پهلوی) یک پایگاه نظامی برای آمریکا بود و با آن، عمل یک مستعمره می‌کردند. از مجلس تا دولت و قوای نظامی در قبضه آنان بود و مستشاران و صنعتگران متخصصان آنان با این ملت و ذخائر آن چه می‌کردند؟

10.    آیا می‌دانید؟ حضرت روح‌الله خمینی خطاب به تمام مستضعفان جهان و کشورهای اسلامی چنین فرمانی داده‌اند؟
«و شما ای مستضعفان جهان و ای کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان بپا  خیزید و حق را با چنگ و دندان بگیرید و از هیاهوی تبلیغاتی ابرقدرت‌ها و عمال سر سپرده آنان نترسید و حکام جنایتکار که دسترنج شما را به دشمنان شما و اسلام عزیز تسلیم می‌کنند از کشور خود برانید و خود و طبقات خدمتگزار متعهد زمام امور را به دست بگیرید و همه در زیر پرچم اسلام مجتمع و با دشمنان اسلام و محرومان جهان به دفاع برخیزید و به سوی یک دولت اسلامی با جمهوری‌های آزاد و مستقل به پیش روید که با تحقق آن همه مستکبران جهان را به جای خود خواهید نشاند و همه مستضعفان را به امامت و وراثت ارض خواهید رساند. به امید آن روز که خداوند تعالی وعده فرموده است.

11.   آیا می‌دانید؟ قائد اعظم حضرت امام خمینی‌ در مورد بیداری و هشیاری و خنثی کردن توطئه‌ها چنین فرمودند: «باید ملت بیدار وهشیار ایران با دید اسلامی این توطئه‌ها را خنثی نمایند و گویندگان و نویسندگان متعهد به کمک ملت برخیزند و دست شیاطین توطئه‌گر را قطع نمایند.

12.   آیا می‌دانید ؟ حضرت امام خمینی از خدمات سربازان گمنام وزارت اطلاعات در تاریخ 14/4/1366 چنین تجلیل فرمودند:
«با تشکر از زحمات اعضای محترم وزارت اطلاعات، این سربازان گمنام امام زمان  که در جنگ با ایادی استکبار در داخل کشور صدمات بسیار دیده‌اند و از طعن و لعن ضد انقلاب و اغفال شده‌ها نرنجیده و وظیفه اسلامی میهنی خود رانجام می‌دهند.

13.   آیا می‌دانید؟ بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران سربازان گمنام وزارت اطلاعات را در تاریخ 19/11/1363 چنین دعا فرمودند:
«بارالها! این عزیزان مجاهد فی سبیل‌الله را برای ملت ما حفظ فرما و به شهدای آنان رحمت به بستگان آنان خصوصاً مادران و پدران و همسران آنان صبر و خیر و برکت عنایت فرما و از خداوند متعال توفیق سعادت و سلامت شما را خواستارم. امیدوارم حضرت ولی‌عصر پشتیبان شماباشد».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد