انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

محسن رضایی

دکتر رضایی: انتخابات دوقطبی نمی‌شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه به هیچ وجه از حضور در انتخابات انصراف نمی‌دهم، افزود: احتمال کشیده‌شدن انتخابات به دور دوم وجود دارد.


هاشمی رفسنجانی

(اکبر شاه)...........این کوسه سالهاست که خون مردم ایران را مکیده است.


مشایی.

مرگ بر ضد ولایت فقیه..........

مرگ بر مشایی.


مشایی

اشتباه نکنید این شخص(مستر بین)نیست!


اظهارنظر در مورد اسرائیل

او در اظهارنظری مردم اسرائیل را دوست خواند و با این اظهاراتش موجب برانگیخته‌شدن خشم بسیاری از کسانی شد که اسرائیل را دشمن خود می‌دانستند.در پی این ماجرا ۲۰۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با امضای بیانیه‌ای خواستار برخورد جدی با وی شدند.پس از انتشار این بیانیه، وی در ۲۴ مرداد ۱۳۸۷ طیّ نامه‌ای به حداد عادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی واژهٔ اسرائیل در جهان امروز را منفورترین واژه‌ای دانست که مترادف نژادپرستی، خیانت، خشونت، مکر و فریب است.

وی با تکرار ادّعاهای خود با شدّت بیشتر در مرداد ۱۳۸۷، موجی از اعتراضات را علیه خود و دولت برانگیخت. بلافاصله پس از این ماجرا تجمّع دانشجویان روبه‌روی سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید. حاشیه‌ها در مورد اظهارات وی تا جایی بالا گرفت که سید علی خامنه‌ای، در خطبه‌های نماز جمعه سخنان وی را کاملاً اشتباه دانسته و خواستار پایان‌بخشی به این حواشی که در موارد زیادی با استناد به آن دولت تخریب می‌گشت، شد. این در حالی است که محمود احمدی‌نژاد از سخنان مشایی دفاع کرده بود. پس از آن نمایندگان مجلس که به دنبال سئوال از رئیس جمهور در مجلس بودند، آن را از دستور کار مجلس خارج کردند. وی برای بیان توضیحات در مورد سخنانی که گفته‌است به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران دعوت شد.

شهید پیچک


شهید غلامعلی پیچک در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است:

"جنازه مرا بر روی مین ها بیندازید، تا منافقین فکر نکنند، ما در راه خدا از جنازه‌مان دریغ داریم، به دامادی دو ماهه من ننگرید، دامادی بزرگی در پیش داریم."

شهید دیالمه



و آنچه دیالمه گفت...

به یاد شهیدانی که گلوله های گرم ، بدن هایشان را به خردی و فسردگی نشانید و برای آنکه به آن ها بگوییم که در طلوع آزادی جایشان خالی نیست . چرا که قرآن خطابش این است که وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون(آل عمران / 169). و برای اینکه گواهی دهیم که بدین مساله ناظریم که روحشان در همه حال و در همه شرایط بر مجالس ما و حرکاتمان احاطه و تسلط دارد یک دقیقه سکوت نمی کنیم نه بدان معنا که سکوت مظهر استعمار و استثمار مسحیت کلیسایی ست بلکه بدان دلیل که آن ها رفتند که ما سکوت نکنیم ولی در عین حال برای حفظ شعائر مذهبیمان و برای آنکه به آن ها نشان دهیم که در همه حال وجودشان را در حرکاتمان احساس می کنیم برای شادی روح همه آن ها فاتحه ای می خوانیم.

منبع : سایت احیای ثقلین