انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

سعید جلیلی با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رای خود را به صندوق انداخت

سعید جلیلی با حضور در شهرری، رای خود را به صندوق انتخابات مستقر در حرم حضرت عبدالعظیم انداخت.

به گزارش خبرنگار رجانیوز، سعید جلیلی صبح امروز باحضور در شهر ری، پس از زیارت مزار مرحوم طیب حاج رضایی، به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رفته و رای خود را در صندوق مستقر در این حرم مطهر انداخت.

دکتر جلیلی را هنگام رای گیری، حجت الاسلام پناهیان و پدر شهید احمدی روشن، همراهی می کردند.



انتخابات

این همان تیری است که فردا از طرف هر یک نفر ایرانی به قلب خاک امریکا شلیک میشود.


شادی روح شهدا صلوات

خبر / حمله و فحاشی مسؤول ستاد تبلیغاتی دکتر محسن رضایی به حامیان دکتر جلیلی_خرم اباد

مسؤول ستاد تبلیغاتی دکتر محسن رضایی در خرم‌آباد همراه چند تن به همایش حامیان دکتر جلیلی حمله کرده و یکی از حامیان دکتر جلیلی را با چاقو به شدت مجروح کردند.
عصر دیروز (چهارشنبه ۲۲ خردادماه) «مرتضی محمودوند» از کاندیدای دور نهم مجلس شورای اسلامی همراه چند تن از اعضای اصلی ستاد دکتر محسن رضایی به همایش حامیان دکتر جلیلی حمله کرده و به فحاشی و ضرب و شتم پرداختند و با سر دادن شعار «مرگ بر جلیلی» قصد بر هم زدن جلسه و ایجاد تشنج در بین مردم را داشتند.
در این حادثه «امیر محمدی» از حامیان دکتر جلیلی که پوستر ایشان را جلوی مسجد روی دست گرفته بود؛ توسط همراه آقای محمودوند مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به دلیل ضربات چاقو هم اکنون در بیمارستان است و از ناحیه ریه سمت راست دچار مصدومیت شدید شده است.
این حادثه در حاشیه همایش حامیان دکتر جلیلی اتفاق افتاد. «حجت الاسلام سقای‌ بی‌ریا» و «مهندس بیرانوند»، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی سخنرانان این همایش بودند.
لازم به ذکر است که روبروی مسجد به مناسبت اعیاد شعبانیه ایستگاه صلواتی برقرار بود و برخی از حامیان دکتر جلیلی و نامزدهای شورای شهر به تبلیغ نامزد مورد نظر خود می‌پرداختند.

عجب عکس کاریزماتیکی!


هیچ کی فکر نمیکنه این انسان با شخصیت(تصویر بالا)همان کسی است که داره با همراهانش (تصویر پایین)چند تابچه بسیجی رو کتک میزنه.....



دیدار با رهبر92/3/22


البته بنده در زمینه آن مسائلی که آقایان مطرح کردند،مطالبی دارم که بعدا خواهم گفت!



۱۳۹۲/۰۳/۲۲

دیدار اقشار مختلف مردم با رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در خجسته میلاد اسوه «عشق و ایمان و ایثار» حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، قانون گرایی را گفتمان تحسین برانگیز ملت در انتخابات 24 خرداد خواندند و با تجلیل از شور و شوق مبارک مردم برای شرکت در انتخابات تأکید کردند: حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی، از هر چیز دیگر برای کشور مهمتر است و ملت با حرکت مقتدرانه روز جمعه، ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات، و دشمن را بار دیگر ناکام و ناامید خواهد کرد.
ایشان با تبریک میلاد پربرکت حضرت امام حسین (ع) شور و اشتیاق انتخاباتی ملت را نشان دهنده شکل گیری حماسه سیاسی برشمردند و افزودند: حماسه سیاسی از همین امروز شروع شده و انشاءالله روز جمعه با امید، توکل و همت مردم، به نقطه اوج خود خواهد رسید و به معنای واقعی تحقق خواهد یافت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتخابات 24 خرداد را برخوردار از رنگ و بویی خاص دانستند و افزودند: دشمنان اسلام و انقلاب و ایران، همه امکانات مالی، رسانه ای و سیاسی خود را بکار گرفتند تا مردم را از نظام جدا و به «انتخابات و دستگاه برگزار کننده آن» بدبین کنند اما ملت روز جمعه با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات می کند و با نمایش قدرت عظیم خود، دشمن را بار دیگر شکست خورده و مأیوس خواهد ساخت.
ایشان، انتخابات 24 خرداد را تجربه ای مهم و بزرگ برای ملت ایران برشمردند و خاطرنشان کردند: حضور یکپارچه، متحد، پرشور، قدرتمند و امیدوارانه ملت در انتخابات و حفظ و تقویت اعتماد متقابل مردم و مسئولان موجب یأس دشمن، کاهش فشارها و از دست رفتن کارایی دشمن می شود.
رهبر انقلاب اسلامی روال انتخابات را تا امروز روالی خوب خواندند و افزودند: گفتمان مردم در این انتخابات، قانونگرایی است و همه مردم در همه جا از ضرورت پایبندی به قانون سخن می گویند که این مسئله، بسیار با ارزش و برجسته است.
ایشان، عدم تبعیت از قانون را مبنای حوادث سال 88 دانستند و خاطرنشان کردند: مردم و کشور از آن بی قانونی لطمات فراوان دیدند و این واقعیت باعث شده، ملت در انتخابات پیش رو درباره ضرورت قانونگرایی، کاملاً حساس باشد.
رهبر انقلاب در همین زمینه افزودند: مسئولان و نامزدهای مختلف و محترم هم تاکنون جهات قانونی را رعایت کرده اند که انشاءالله این روند ادامه خواهد یافت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، سخنان هشت نامزد با هشت گرایش و هشت نوع نگاه را در مناظره های صدا و سیما، باعث آگاهی مردم از افکار و دیدگاههای مختلف نامزدها و نشان دهنده آزادی بیان در ایران اسلامی خواندند و با قدردانی از این حرکت مفید و با ارزش رسانه ملی افزودند: تهمت زنندگان به نظام جمهوری اسلامی سالها نعره می زدند که در ایران آزادی نیست و تریبون نمی دهند اما اکنون خجالت زده شده اند.
رهبر انقلاب حضور کامل همه جریانهای سیاسی و فکری کشور در مناظره ها و بیان دیدگاههای متفاوت را از نقاط قوت انتخابات امسال دانستند و افزودند: البته من درباره بعضی حرفهایی که در مناظره ها زده شد، حقایق و مطالبی دارم که انشاءالله بعد از انتخابات بیان خواهم کرد اما به هر حال این حرکت خیلی خوب و خوشحال کننده بود.
ایشان گرایشهای پرشور مردم در انتخابات امسال را مشابه شور و شوق انتخابات سال 88 خواندند و در عین حال افزودند: خوشبختانه امسال از بی ادبی و بی احترامی که گاه در احساسات و گرایشات سال 88 بروز می کرد خبری نیست که این پیشرفت بسیار با ارزش را باید شکرگذاری کرد.
رهبر انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی را مهمترین و اولین توصیه و خواست خود اعلام و تأکید کردند: این حضور عمومی، از هر چیز دیگر برای کشور مهمتر است و به همین علت حتی کسانی که فقط دلبسته به ایران هستند، باید در انتخابات حضور یابند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: هیچ کس از تقدیر الهی ملت در روز جمعه خبر ندارد اما منتخب  ملت هر قدر با آرای بیشتر و محکم تری انتخاب شود می تواند با قدرت بیشتر در مقابل دشمنان کشور و ملت بایستد و از منافع ملی دفاع کند.
ایشان خاطرنشان کردند: عرصه بین المللی، عرصه تعارف و رودربایستی نیست و هر قدر شما ضعف نشان دهید و عقب بنشینید دشمن جلوتر می آید.
رهبر انقلاب در اثبات واقعیت یاد شده خاطرنشان کردند: گاهی به خاطر مصلحت، بعضی حرف ها را قبول کردیم اما دشمن پا روی حرف خودش گذاشت و با جسارت بیشتر جلو آمد، بنابراین باید در مقابل خواسته های نامشروع بیگانگان با قدرت ایستاد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پایداری و استقامت در مقابل دشمن بین المللی را نیازمند «اعتماد به ملت شجاع و رشید ایران، اتکاء به عزت ملی، توکل به خدا و حسن ظن به وعده های پروردگار» خواندند و افزودند: باید در راه پرعزتی که ملت و نظام انتخاب کرده اند عاقلانه و مدبرانه پیش رفت.
رهبر انقلاب اسلامی در پایان سخنانشان درباره انتخابات ابراز امیدواری کردند: امتحان مهم روز جمعه به فضل الهی و در پرتو حضور پرشور و یکپارچه ملت در پای صندوق های رأی، به آزمون موفق و پیروز دیگری برای ملت ایران و نظام اسلامی تبدیل شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دربخش دیگری از سخنانشان روز با عظمت سوم شعبان را پرتوی از عظمت قیام بی نظیر حضرت اباعبدالله الحسین دانستند و افزودند: امام حسین علیه السلام برای بقای اسلام و باقی ماندن ظلم ستیزی بعنوان یک اصل در تاریخ بشریت با فداکاری بزرگ و تقدیم جان خود و عزیزان خود و اسارت خانواده و حرم اهل بیت علیهم السلام الگویی پرشکوه و ماندگار در مقابل همه بشریت قرار دادند.
ایشان سراسر زندگی امام حسین علیه السلام را درس و الگو خواندند و خاطر نشان کردند: البته عظمت حادثه کربلا و درخشندگی آن به قدری است که همه نورها را تحت الشعاع قرار میدهد.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: مهمترین درس قیام امام حسین علیه السلام آمادگی همیشگی برای اقامه حق و عدل، و مقابله دائم و همه جانبه با ظلم و ستم است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: کسی که در مسیر امام حسین علیه السلام قدم میگذارد باید آماده شهادت باشد البته حرکت در این مسیر همیشه به شهادت منجر نمی شود اما در هر حالت موجب سعادت و عزت است.
ایشان با اشاره به حرکت قاطبه ملت ایران در مسیر حرکت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خاطر نشان کردند: ملت ایران با روحیه حسینی و عاشورایی وارد میدان شد و توانست یک بنای ظلم ملّی و بین المللی را ویران و بجای آن یک بنای رفیع اسلامی را پایه گذاری کند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ملت ایران، این مسیر را تا به امروز ادامه داده است و پیشرفت های ملت نیز به دلیل حرکت در همین مسیر است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تفاوت بسیار زیاد ایران 57 با ایران 92 و پیشرفت های چشمگیر در علم، سیاست، امنیت، امید، اعتماد به نفس و تأثیرگذاری در حوادث منطقه و جهان تأکید کردند: ملت ایران اکنون به مرحله ای رسیده است که در مسیر سعادت و عزت پیش می تازد و به فضل خدا این حرکت، پر شتاب تر خواهد شد.
ایشان همچنین با اشاره به فضیلت ماه شعبان بعنوان ماه عبادت و توسل و مناجات افزودند: باید از برکات این ماه بزرگ بویژه مناجات شعبانیه برای ارتباط بیشتر با خدا و جلب رحمت و مغفرت الهی استفاده کرد.
رهبر انقلاب اسلامی، راه عزت و عظمت ملت ایران را توکل به خدا و ارتباط با پروردگار دانستند و خاطرنشان کردند: نقش ارتباط با معدن نور و عظمت بسیار فراتر از تکیه صرف بر محاسبات مادی و دنیوی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وضع کنونی دنیای غرب را نمونه غفلت از ارتباط با خداوند برشمردند و افزودند: با این که مستکبران عالم، دارای محاسبات مادی و دنیوی دقیقی هستند اما هر روز مشکلات و ضعف های آنها بیشتر می شود و این مشکلات روزافزون، سرانجام تمدن غرب را از پا خواهد انداخت.

انتخابات


نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد........با رآی به این روحانی نما به شهدا خیانت نکنید.


    

دکتر سعید جلیلی

مرد روز سخت..........