انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

رهبر 93.11.29

بنابر تحریم باشد ملت ایران هم می‌تواندتحریم کند


رهبر معظم انقلاب به تهدیدهای دولت زورگو و قلدر امریکا و تحریم های جدید دنباله روهای اروپایی آن اشاره کردند و گفتند: اگر بنابر تحریم باشد، ملت ایران هم می تواند تحریم کند و این کار را خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، ضمن تشکر و قدردانی فراوان از حضور پرشکوه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، در سخنان مهمی، به تشریح شرایط اقتصادی کشور و همچنین راهکارهای علاج مشکلات، بویژه ضرورت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی پرداختند و با اشاره به شاخ و شانه کشیدن ها و شرط و شروط های آمریکا و تحریم های جدید اعمال شده از سوی اروپا تأکید کردند: ملت ایران همواره نشان داده است که اراده قوی دارد و در موضوع تحریم ها هم ملت ایران می تواند، این توطئه را ناکام بگذارد.

حضرت آیت الله خامنه ای در سخنان خود با اشاره به گزارش های دقیق درخصوص راهپیمایی 22 بهمن مبنی بر حضور بیشتر و باشکوه تر مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال قبل، گفتند: زبان من برای تشکر از ملت بزرگ ایران، و توصیف حضور مردم در راهپیمایی واقعاً قاصر است.

ایشان به هوای سرد و بارانی در برخی شهرها و همچنین طوفان خاک در اهواز و خوزستان اشاره کردند و افزودند: در این شرایط و با وجود گذشت 36 سال از انقلاب، حضور امسال مردم در راهپیمایی، باشکوه تر و با عظمت تر از گذشته بود و این، در دنیا بی نظیر است. 

ادامه مطلب ...

mohammad javad zarif

ایشان شـــــــــاد ترین وزیـــــــــر امــــــــــــور خـــــــــــــارجه ایران از زمان کورش کبیر تا به حال است.

نامبرده به دلیل بی خبری از وضعیت معیشت ملّـــــت , همیشه شاد است.

ظریف همچنین عاشق پـــــیــــــاده روی است....البته با همسرش!!!!!!!!!

یادش بخیر جلیلی هیچ گاه به نماینده امریکا روی خوش نشان نداد 

( کسی که روزگار جنگ و جبهه را دیده ,نمی تواند بخندد؟؟؟)


محمد جواد ظریف در سال ۱۳۳۸ در شهر تهران دیده به جهان گشود. وی دانش آموخته دبستان و دبیرستان علوی تهران است.

ظریف در سال ۱۳۵۵ با ویزای دانشجویی به آمریکا رفت و 1367 دکترای مطالعات بین المللی خود را از دانشگاه دنور ایالت کلرادو گرفت. وی پیش از این نیز کارشناسی ارشد خود را در حوزه روابط بین‌الملل و در دانشگاه ایالتی سانفراسیسکو به پایان برده بود.

او سال‌های 57 تا 59 مشاور سرکنسولگری ایران در سانفرانسیسکو بود. پس از آن تا سال61 مشاور سیاسی، رایزنی و کارداری نمایندگی ایران در سازمان ملل را تجربه کرده است. ظریف هم‌چنین سال‌های 67 و 68 مشاور علی اکبر ولایتی، وزیر خارجه وقت بوده است.

وی سال 68 تا 71 سفیر و معاون نماینده دایم نمایندگی در سازمان ملل شد و با پایان ماموریتش در سازمان ملل، 10 سال معاونت حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه را برعهده داشت.

از 81 تا 86 برای بار دوم به عنوان سفیر ایران مسوولیت نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل را پذیرفت و به نیویورک اعزام شد.
ظریف پس از بازگشت تا سال 89 دستیار ارشد وزیر امور خارجه بود. پس از آن به دانشگاه آزاد رفت و معاون بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی را مدیریت کرد.

ظریف در مجامع بین‌المللی مسوولیت‌هایی را نیز برعهده داشته است.

وی سال 71 رییس کمیته حقوقی مجمع عمومی چهل و هفتم سازمان ملل متحد در نیویورک بود و سال 72 ریاست کمیته نگارش اجلاس آسیایی حقوق بشر را در بانکوک برعهده داشت. در اجلاس افتتاحیه کنگره حقوق بین الملل ملل متحد در نیویورک رییس بود. او هم‌چنین ریاست اجلاس‌ها و نشست‌های متعددی مانند کمیته حقوقی مشورتی آسیایی - آافریقایی، کمیته سیاسی هشتمین اجلاس سران کنفرانس اسلامی تهران، نشست کارشناسان ارشد هشتمین اجلاس سران کنفرانس اسلامی تهران، کمیته کارشناسان اعتمادسازی، کمیته سیاسی دوازدهمین اجلاس سران غیرمتعهدها در دوربان، سمپوزیوم اسلامی گفت‌وگوی تمدن‌ها، کمیسیون خلع سلاح ملل متحد، کنفرانس آسیایی نژادپرستی و تبعیض نژادی، کمیته متخصصان گفت‌وگوی تمدن‌ها در جده، کمیسیون فرهنگی یونسکو در نیویورک را برعهده داشته است.

وی از 82 تا 84 معاون مجمع عمومی سازمان ملل متحد بود. ظریف سخنگویی هشتمین اجلاس سران کنفرانس اسلامی تهران در تهران را نیز برعهده داشت.

او عضو هیات علمی گروه عمومی دانشگاه تهران بوده است و در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در حوزه‌های دیپلماسی در سازمان‌های بین‌المللی،‌ سازمان‌های بین‌المللی و موضوعات جهانی، حل و فصل اختلافات در سازمان ملل متحد، امنیت منطقه‌یی و بین‌المللی، مبانی حقوق بشر، حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی، حقوق بشر و سیاست جهانی تدریس کرده است.
ظریف از جمله مشهورترین دیپلمات‌های برجسته ایران به شمار می‌آید.

وی تالیفات متعددی در حوزه سیاست خارجی، حقوق و روابط بین‌الملل به زبان‌های فارسی و انگلیسی دارد.

محمد جواد ظریف مرداد سال 1392 به عنوان گزینه دولت یازدهم برای تصدی وزارت امور خارجه به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و با کسب اکثریت آرا (اخذ شده 281/ موافق: 232 رای؛؛ مخالف: 36 رأی؛ ممتنع: 13 رأی) از مجلس رای اعتماد گرفت و به عنوان وزیر امور خارجه مشغول به فعالیت شد.

katrin ashton

با توجه به برجسته بودن برخی اشخاص در سیاست‌های بین‌الملل، خالی از لطف نیست نگاهی به زندگی‌نامه این افراد داشته باشیم.

۱_ کاترین مارگارت اشتون متولد ۲۰ مارس ۱۹۵۶ در انگلستان متولد شد.

۲_ لقب بارونس را را زمانی گرفت که از طرف "تونی بل"، نخست وزیر سابق انگلستان در سال ۱۹۹۹ به عضویت مجلس اعیان درآمد.

۳_ خانواده وی از قشر کارگر و معدنچیان ذغال سنگ شمال انگلیس هستند.

۴_ اشتون اولین عضو از خانواده‌اش بود که به دانشگاه رفت.

۵_ در سال ۲۰۰۹ به عنوان نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی انتخاب شد.

۶_ وی در حال حاضر در میان سیاستمداران جهان به صورت رسمی یکی از بیشترین حقوق‌های جهان را می‌گیرد و حتی قرار است پس از سال ۲۰۱۴ که دوره ریاستش تمام می شود، تا سه سال پرداخت حقوقش ادامه داشته باشد که در مجموع سه سال حدود ۴۰۰ هزار پوند یا حدود ۶۱۴ هزار دلار می شود.

۷_ اشتون اکنون رقمی حدود ۳۷۳ هزار دلار یا ماهانه ۳۱ هزار دلار حقوق می‌گیرد.

۸_ او ۲۵ سال پیش با "پیتر کلنر" روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی ازدواج کرد که در حال حاضر وی مدیر یک وب سایت نظرسنجی معروف در انگلیس است.

۹_ آنها دو فرزند به نام های رابرت پیتر و ربکا کلر دارند.

۱۰_ اشتون همسر دوم کلنر است و کلنر از همسر اول خود صاحب ۳ فرزند دیگر است.

۱۱_ اشتون با مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی در سال ۱۹۷۷ از کالج بدفورد لندن، فارغ التحصیل شد.

۱۲_"کاترین اشتون" و خانواده وی بنا به دعوت "هشام زعزوع" وزیر گردشگری مصر تعطیلات کریسمس۲۰۱۴ خود را در این کشور گذراندند.

مجموعه سخنان حضرت روح اله

جوانان عزیز

امام خمینی (ره)

من در اینجا به جوانان عزیز کشورمان ،به این ذخیره های عظیم الهی وبه این گلهای معطر ونوشکفته جهان اسلام سفارش میکنم که قدر وقیمت لحظات شیرین زندگی خود را بدانید و خودتان را برای یک مبارزه علمی وعملی بزرگ تا رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی آماده کنید …

 

**************

 

ملت ایران

امام خمینی (ره)

امید دارم ملت های اسلامی وملت بزرگ ایران با یک تحرک فرهنگی گسترده بتوانند مسلمانان را از فقر وتنگنای علمی در آورند .

 

********************

 

ایران پیشرفته

امام خمینی (ره)

من امیدوارم به یُمن برکات حضرت صاحب سلام الله علیه وروحی فداه ، این کشور ، کشور پیشرفته ای بشود :

از حیث اخلاق ، از حیث دیانت،از حیث معنویات ، واز حیث همه چیزها ،مادیات وهمه چیز .

 

********************

 

اعتماد به نفس و نشاط

امام خمینی (ره)

شما خودتان جوانهایی هستید که میتوانید همه کارها را انجام بدهید .مخترعین ما میتوانند در سطح بالا اختراع
بکنند ، مبتکرین ما میتوانند در سطح بالا ابتکار بکنند ، به شرط اینکه اعتماد به نفس خودشان داشته باشند .

 

********************

 

علم و عمل

امام خمینی (ره)

علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید وهم در عمل و هم در تهذیب اخلاق .

 

********************

 

اوج علمی

امام خمینی (ره)

من به همه مسئولین ودست اندرکاران سفارش میکنم که به هر شکل ممکن وسایل ارتقاء اخلاقی واعتقادی وعلمی وهنری جوانان را فراهم سازید وآنان را تا مرز رسیدن به ارزشها ونو اوری ها همراهی کنید .

 

********************

 

تلاش و تقوی

امام خمینی (ره)

در علم وتقوا کوشش کنید که علم به هیچ کس انحصار ندارد .علم مال همه است .تقوا مال همه است .وکوشش برای رسیدن به علم وتقوا وظیفه همه ماست وهمه شماست.

 

********************

 

علم و عمل

با اراده و عزم راسخ خود به طرف علم و عمل و کسب دانش و بینش حرکت نمایید که زندگی زیر چتر علم و آگاهی، آن قدر شیرین و انس با کتاب و قلم و اندوخته ها، آن قدر خاطره آفرین و پایدار است که همه تلخی ها و ناکامی های دیگر را از یاد می برد.

 

********************

 

جدیت در تحصیل علم

عزیزانم،… تقوا و پاکی و پاکدامنی را پیشه کنید و نظم [را] در زندگی و تمامی مراحل آن حکم فرما سازید و با جدیت به تحصیل علوم و کسب معارف و بهره وری از استعدادهای الهی خود بپردازید.

 

********************

 

سرافرازی و اعتلای کشور

سلام بر جوانان برومندی که با سلاح علم، در سرفرازی و اعتلای کشور ـ کشور عزیز اسلامی ـ کوشا و در رسیدن به هدف های انسانی ـ اسلامی، از هیچ زحمت و کوشش دریغ ندارند.

 

********************

 

به دست آوردن استقلال

برای به دست آوردن استقلال فکری و بیرون رفتن از زندان وابستگی، خود و مفاخر و مآثر ملی و فرهنگی خود را دریابید. باید کوشش در راه علم و به دست آوردن تخصص در رشته های مختلف، اساس فعالیت جوانان دانشجوی عزیز ما باشد، که نیازمندی های میهن به دست خود آنها برآورده و کشور ما با کوشش شما خودکفا شود.

 

********************

 

راه طولانی

بشریت با همه پیشرفت هایش در علوم و فنون، در گهواره طفولیت دانش است و تا رسیدن به بلوغ کامل، راه طولانی در پیش است.

 

********************

 

سرنوشت یک کشور

سرنوشت یک کشور و یک ملت و یک نظام، بعد از توده های مردم، در دست طبقه تحصیل کرده است و هدف بزرگ استعمار نو، به دست گرفتن مراکز این قشر بوده است.

 

********************

 

رسول اکرم(ص) و دو حلقه جمعیت

رسول اکرم(ص) وارد مسجد مدینه شد. چشمش به دو اجتماع افتاد که هر دسته، حلقه ای تشکیل داده، سرگرم کاری بودند. دسته ای مشغول عبادت و ذکر و دسته دیگر به تعلیم و تعلم و یاد دادن و یاد گرفتن سرگرم بودند. هر دو دسته را از نظر گذرانید و از دیدن آنها مسرور شد. به کسانی که همراهش بودند رو کرد و فرمود: «این هر دو دسته کار نیک می کنند و اهل سعادتند». آنگاه فرمود: «اما من برای آموزش و دانا کردن فرستاده شده ام». سپس خود به طرف همان دسته که به کار تعلیم و تعلم اشتغال داشتند رفت و در حلقه آنها نشست.

 

********************

 

علم آموزی، وظیفه ای همگانی

حضرت محمد(ص) می فرمایند: «آموختن علم بر هر مسلمانی واجب است». قبل از ظهور اسلام، بعضی از جوامع متمدن تحصیل علم را از حقوق و امتیازات طبقات خاص می دانستند و برای سایرین چنین حقی قایل نبودند؛ اما در اسلام نه تنها «آموختن دانش»، به عنوان یک حق از امتیازات کسی نیست، بلکه تحصیل آن بر همه افراد واجب است.

 

********************

 

تحصیل علم شرطی سنی ندارد.

ممکن است تکلیف یا عملی از لحاظ زمان محدودیت داشته باشد و در هر زمانی نتوان به آن پرداخت مثلاً روزه واجب، وقت و زمان معین دارد و نیز نماز در وقت معینی باید گزارده شود. اما تحصیل علم به هیچ زمان و سن و سالی محدود نمی شود. در حدیث آمده است:

«در همه عمر، از گهواره تا لحظه مرگ، در جستجوی علم باشید».

 

********************

 

دانش آموزان، مهم ترین سرمایه

دانش آموزان مهم ترین سرمایه های حال و آینده کشورند؛ زیرا دو ویژگی مهم «تحرک و شادابی» و «پاکی و معصومیت» را در خود جمع کرده اند همان طور که در دوران پیروزی انقلاب و نیز در دوران جنگ تحمیلی به واسطه این دو ویژگی، ثمرات زیادی از سوی دانش آموزان نصیب کشور شد، در مرحله سازندگی نیز بهره های فراوانی می توان از این سرمایه عظیم برد. اما مهم ترین سرمایه های آینده اند، زیرا عامل اصلی انتقال ارزش های ملی و مذهبی به نسل پس از خودند و از طرفی سرمایه های مورد نیاز آینده کشور در زمینه های مختلف فنی، تخصصی و آموزشی را فراهم می کنند.

 

********************

 

توقعات غیرمنطقی

باید در توقعات و رفتار خود همیشه تعادل را حفظ کنیم. افراط در هر کاری بد است. روش های نادرست و رفتارهای غلط، چهره ارزش ها را زشت و منفور می کند. توقعات غیرمنطقی، تکرار مکررات، تأکیدهای خسته کننده، سرکوفت زدن و تحقیر کردن در مورد درس، عبادت، کار و مانند آن نتایج نامطلوبی را در پی خواهد داشت.

 

********************

 

رفتار غیرمنطقی

برخی والدین درس فرزندان خود را بهانه ای برای ابراز ناراحتی ها و بی حوصلگی های خود قرار می دهند، و برای رفع سر و صدا و شیطنت فرزندان، آنها را به نشستن و درس خواندن مجبور می کنند و برای متقاعد کردن، محکوم کردن و ساکت کردن آنها پیوسته از درس خواندن آنان ایراد می گیرند. این رفتار غیرمنطقی که متأسفانه در روابط خانواده ها با دانش آموزان فراوان مشاهده می شود، درس را به ابزاری برای فشار و اعمال خشونت و برهم زدن تمایلات طبیعی فرزندان مبدل می سازد و موجب ایجاد نفرت نسبت به درس می شود.

 

********************

 

دوست درس خوان

بسیاری از دانش آموزان در تنهایی، حال و حوصله درس خواندن ندارند؛ زود خسته می شوند یا گرفتار چرت و کسالت می شوند. اگر تو از این دسته افرادی، بهتر است دوست و همراه مناسبی برای خود دست و پا کنی تا با یکدیگر به مطالعه و مباحثه بپردازید. البته باید مراقب باشی که این کار به جای افزایش سرعت و پیشرفت کار، خدای نخواسته باعث سرگرمی و اتلاف بیشتر وقت تو نشود.

 

********************

 

سرعت متناسب و تمرکز حواس

اگر به فرزندان خود بیاموزیم که وقتی مشغول درس خواندن می شوند تمامی توجه خود را مصروف آن کنند و با سرعت متناسب و تمرکز حواس آن را به پایان برسانند، درس برای آنها شیرین خواهد شد؛ زیرا کندی ها و وقت کشی ها در خلال مطالعه، موجب طولانی شدن تکالیف و خستگی می شود. وقتی فرزندانمان از درس خواندن بهتر نتیجه بگیرند به عمل خود متکی می شوند و با امیدواری به کار می پردازند.

 

********************

 

روحیات دانش آموزان

دانش آموزان در سال های حساسی هستند و غالبا روحیه شکننده و ظریفی دارند. با حرف ها و کنایه های خود، آنها را آزرده نسازیم. سعی کنیم روحیات، احساسات و عواطف شاگردان خود را درک کنیم و به آن احترام بگذاریم. در برخورد با دانش آموزان خطاکار، روحیه عفو و اغماض را پیشه کنیم و هرگز آنها را به عذرخواهی از خود و هر کار دیگری که برای آنها سرافکندگی در پی داشته باشد، مجبور نکنیم.

 

********************

 

مقام معلم

مقام تربیت و آموزگاری دارای منزلتی معنوی است که باید با عشق و ایمان به آن پرداخت. این شغل چنان والاست که هرگز نباید آن را با مادیات مقایسه کرد. کسی که عهده دار این مسئولیت بزرگ است می داند که آثار کار او ـ خوب یا بد ـ در نهاد انسان ها و نسل به نسل باقی خواهد ماند و میوه های تلخ یا شیرین بذری که به دست او افشانده می شود، سال های سال کام جامعه را تلخ یا شیرین خواهد کرد.

 

********************

 

بهترین شیوه

در مجموع باید پذیرفت انسان موجودی نیست که با اعمال فشار و توقعات غیرمنطقی به رشد و تعالی برسد؛ زیرا اساسا رشد چیزی نیست که اجبار بردار باشد. پس هر حرکت مطلوبی در قبال فرزندانمان، زمانی می تواند درست باشد که تمامی مقدماتش به خوبی فراهم آمده باشد. بهترین شیوه این است که با شناخت استعداد و توانایی بچه ها و نیز با بهره گیری از راهنمایی مشاوران آینده خوبی برای آنها ترسیم کنیم و با استفاده از ابزار محبت و توجیهات قانع کننده و رفاقت کردن با آنان آنها را به آینده خویش امیددار و دلگرم کنیم.

 

********************

 

در نظر داشتن اهداف بلند

سعی کنید از همین حالا، در هر کلاس و مقطعی هستید، اهداف بلندی برای آینده علمی خود در نظر بگیرید و با خود عهد کنید که تا رسیدن به آن اهداف از پا ننشینید.

 

********************

 

برنامه ریزی

هر چه در سطح تحصیلی بالاتری قرار داشته باشید برنامه ریزی درسی برای شما ضروری تر است. چون هم با حجم بیشتر و مشکل تر متون درسی مواجهید و هم مسئولیت ها و وظایف سنگین تری بر عهده دارید. اگر تجربه موفقی در برنامه ریزی ندارید، همین امروز به افرادی که در این زمینه سررشته دارند مراجعه و تمرین نظم و برنامه ریزی را آغاز کنید.

 

********************

 

غافل نشدن از کلاس

موقع حضور در کلاس، سعی کنید با تمام وجود در کلاس باشید و تمرین کنید که دچار حواس پرتی و غفلت از مباحث کلاس نشوید. پرسش و پاسخ در کلاس می تواند تمرکز حواس شما را در کلاس تضمین کند.

 

********************

 

برخورد مسئولانه با درس

دوران تحصیل برای بیشتر شما جوانان فرصت بسیار خوبی است، زیرا همه امکانات آموزشی و پرورشی جامعه، خانه و مدرسه در اختیار شماست تا برای خود توشه ای بیندوزید. بنابراین باید قدر این اوقات را بدانید و حال که کمترین بار مسئولیت بر دوش شماست، با حرص و شتاب به اندوختن دانش و اخلاق و تجربه بپردازید و اگر چنین نکنید و فقط از دیگران انتظار داشته باشید و ضعف ها را به این و آن مربوط بدانید و به این بهانه تنبلی کنید، با حسرت و پشیمانی دست به گریبان خواهید شد و راه جبرانی نیز وجود نخواهد داشت.

 

********************

 

جلوگیری از انباشته شدن درس ها

درس ها را از ابتدا همپای کلاس، خوب بخوانید. اگر قبل از ورود به کلاس، درس مورد نظر مرور شود، به طور طبیعی سئوالاتی در ذهن ایجاد می شود که دانش آموز را برای توجه به درس و فهمیدن آن آماده تر می سازد. پس از درک مطلب در کلاس و رفع ابهام ها با حداقل تمرین مطلب به حافظه انسان سپرده می شود و می توان آن را به صورت خلاصه، کوتاه و منظم در دفتر خود ثبت و نگهداری و هر از چند گاهی آن را مرور کرد. با این شیوه می توان به آسانی برای امتحان آماده شد.

 

********************

 

اجتناب از حواس پرتی

باید در کلاس نیز از حواس پرتی اجتناب کرد و عواملی که دقت و توجه را کاهش می دهد از خود دور ساخت. مسایل علمی به گونه ای است که اگر شنونده در جلسه درس به گفته های استاد و معلم توجه نکند ارتباط میان مطالب در ذهن او از هم گسسته، و فهم عمیق و منسجم آنها ناممکن می شود.

 

********************

 

دوری از دوستان مزاحم

سعی کنید با افرادی که دوست دارند در کلاس با گفتگو، شوخی و سرگرمی شما را از توجه به درس بازدارند، یا در بیرون از کلاس و مدرسه اوقات شما را به بیهودگی تلف کنند همنشین نشوید. اگر از همان آغاز، زمینه های ایجاد دوستی های بیش از حد را با این گونه اشخاص فراهم نکنید، بعدا مجبور نخواهید بود که خسارت ها و پی آمدهای منفی رفاقت با آنها را تحمل کنید و دیگر از آنها تأثیر نخواهید پذیرفت و به علت رودربایستی، گرفتار خطاهای گوناگون نخواهید شد.

 

********************

 

پاکیزگی

کتاب ها، دفترها و وسایل خود را تا پایان سال، پاکیزه و زیبا نگه دارید. استفاده از کتاب ها و وسایل نامرتب و کثیف در روحیه شما اثر منفی می گذارد و تماس با آنها موجب کسالت می شود و اثر نامطلوبی در روند یادگیری شما خواهد داشت.

 

********************

 

صرفه جویی

در زندگی معقول مصرف کنید. از استفاده نابه جا و غلط از امکانات بپرهیزید. متأسفانه بخش شایان توجهی از دارایی جامعه ما به علت عدم بهره گیری صحیحِ عده ای نابود می شود. در حالی که از سوی دیگر عده ای حتی به حداقل مایحتاج خود نیز دسترسی ندارند.

 

********************

 

ساده پوشی و زندگی بی آلایش

نیروی فکر و ذهن خود را در وادی پوچ خود آرایی و مدگرایی تباه نکنید. روح کنجکاوی، کمال خواهی، تنوع طلبی و نوگرایی خود را صرف لباس و خوشگذرانی نکنید. رشد و کمال را در علم، ایمان، اخلاق، و فضایل واقعی انسان جستجو کنید. دانش آموز یا دانشجوی ساده پوش، تمییز و سخت کوش آینده ای بسیار امیدوارکننده تر از کسی دارد که همت خود را مصروف جمال ظاهری و رفاه جسمانی می کند.

 

********************

 

دردمندی و احساس مسئولیت اجتماعی

از بی اعتنایی به سرنوشت جامعه و سر در لاک خود فرو بردن بپرهیزید. در مورد محیط اطراف خود حساس باشید و در جهت دهی و سامان بخشی به امور مشارکت کنید. اگر امروز از حضور فعالانه در اجتماع و دخالت در سرنوشت خویش خودداری کنید، فردا نیز چنین منشی خواهید داشت. بکوشید از خودگرایی و خودخواهی فاصله بگیرید و همواره منافع خود را در مصالح و منافع کل جامعه جستجو کنید.

سوابق مجریان شبکه من و تو فارسی + عکس

اگر نگاهی گذرا به سوابق و رزومه مجریان و خبرنگاران مشغول در شبکه های فارسی زبان دولتی انگلیسی بیندازیم خواهیم دید که این افراد به سادگی این روند را طی نموده و به راحتی جذب رسانه های بهایی گردیده اند و ابزار دستی برای سرویس جاسوسی انگلیس و لابی صهیونیستی شده اند.

جوادآقایی در وبلاگ ساحل نوشت : دانشگاه سواز و یا موسسات آکادمیک خارجی که برای بسیاری از خبرنگاران ایرانی دارای نامی آشنا می باشند در یک فرآیند ساده ، هدفمند و از قبل طراحی شده در چند مرحله اقدام به ایجاد شبکه های پویا و متشکل از نخبگان ، روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای ایرانی برای فعالیت علیه جمهورس اسلامی، می نماید.

این موسسات که به ظاهر علمی می باشند و در اصل ابزاری برای پرورش کادررسانه ای انگلیس هستند  در مرحله دیگر جذب شدگان به این موسسات را بورسیه کرده و به شکل نا محسوسی آنان را با اعطای حقوق های بالا و امکانات خوب زندگی و ...وابسته به خود می نماید. تا آنجائی که یک خبرنگار جزء و درجه چندم که در ایران مشغول به کار ساده خود بوده چنان شیفته این موسسات و تحصیلات داده شده از سوی آن می شود که با کمال افتخار در شبکه های فارسی زبان و دولتی انگلیس مشغول به کار می شوند و خود را آلوده در یک منجلاب از پیش تعیین شده می بیند.

نکته ای که در این میان برای خبرنگاران ، روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای قابل توجه و لازم به ذکر می باشد ، پوشش به ظاهر علمی و آکادمیک این موسسات برای جذب است و مهم تر از آن مرحله بعد از جذب است که تعیین کننده شرایط  و مواضع در آن مرحله ، خود شخص و یا خبرنگار نمی باشد و بی شک باید بر اساس راه و رسمی که برایش چیده شده حرکت نماید.

اگر نگاهی گذرا به سوابق و رزومه مجریان و خبرنگاران مشغول در شبکه های فارسی زبان دولتی انگلیسی  بیندازیم خواهیم دید که این افراد به سادگی این روند را طی نموده و به راحتی جذب رسانه های بهایی گردیده اند و ابزار دستی برای  سرویس جاسوسی انگلیس و لابی صهیونیستی شده اند.

سالومه سیدنیا : او که یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه تلویزیونی " من و تو " می باشد قبل از خروج از کشور در روزنامه های زن و ایران ( در زمان اصلاحات ) ومدیر روابط عمومی خانه سینما نیز بوده است .

 

مجریان من و تو , بیوگرافی مجریان شبکه من و تو

 

سام غفارزاده :  اقتصاد نویس روزنامه های شرق و دنیای اقتصاد که ظاهرا برای درس خواندن به لندن سفر کرده ، سر از شبکه تلویزیونی " من و تو " در آورده است  . از فعالیت های سیاسی ایشون می توان به عضو فعال ستاد هاشمی رفسنجانی در انتخابات نهم ریاست جمهوری  اشاره کرد و در انتخابات 88 در جبهه فتنه گران فعالیت داشته است .

 

مجریان من و تو , بیوگرافی مجریان شبکه من و تو

 

ساناز قاضی زاده : وی گاهی به عنوان خبرنگار آزاد و گاهی به عنوان عضو ثابت ، با تحریریه های " شرق " و " همشهری " و " اعتماد ملی " و ... همکاری کرده است .

 

مجریان من و تو , بیوگرافی مجریان شبکه من و تو

 

نفیسه کوهنورد: خبرنگار فعلی شبکه بی بی سی فارسی در استانبول ، پس از اختلاف با محمد قوچانی در روزنامه شرق درسال ‏82‏ در روزنامه همشهری آغاز به کار کرد ‏.‏ کوهنورد در اوایل کار خود به عنوان خبرنگار اعزامی همشهری به ترکیه سفر کرد تا شاید کارآموزی اولیه برای فعالیت دائمی به عنوان خبرنگار بی بی سی رادر ترکیه را ببیند‏.

 

مجریان من و تو , بیوگرافی مجریان شبکه من و تو

 

پانته آ مدیری: وی که پدرش از مسوئلین بلند پایه ساواک بوده است بعد از همکاری با رادیو زمانه با حمایت سلطنت طلبان سردبیر اتاق خبر در شبکه من و تو گردید.

 

مجریان من و تو , بیوگرافی مجریان شبکه من و تو

 

رها اعتمادی (رها بنی اعتماد): وی در خانواده بسیار متعصب بهایی متولد شده و همه اعضای خانواده از نزدیکان و چاکران دربار پهلوی بوده اند. او از ابتدا با نحوه فکری طرفداران پهلوی، سلطنت طلبها، حزب کمونیست کارگری و مجاهدین خلق و ... آشنا شده و در جلسات مختلف حضور فعال داشت. رها تحت پوشش فعالیت های هنری سعی در ارتباط با هم سن و سالان خود و جوانان کرده و از این طریق نیروهای مستعد جهت همکاری با جنبش های ضد ایرانی را گزینش نموده و به مسئولین مربوطه معرفی نماید.

 

مجریان من و تو , بیوگرافی مجریان شبکه من و تو

 

اخیرا در صفحه اصلی وب سایت تلویزیون من و تو یک آگهی برای جذب مجری برای این شبکه تلویزیونی قرار داده شده است که نشان از تمایل این مجموعه برای تزریق افراد جدید را به سیستم خود دارد، این در حالی است که در خط آخر این آگهی اعلام شده است که افراد متقاضی باید اجازه اقامت و کار در انگلستان را داشته باشند که این تنها یک شعار است و در مواردی که مدیریت بخواهد این مسئله به سادگی از طریق جذب خبرنگار در موسسات علمی و آکادمیک ،نقض می‌شود.

یاد پدر و پدر بزرگان ما به خیر که هر اتفاق ناخوشایند و یا مشکوکی رخ می داد، می گفتند"کار، کار انگلیسی هاست!".... /  خبر گزاری : خبر فارسی