انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

انتحاری / Suicide

هر که دارد هوس کرب و بلا ، بسم الله...

شهدا و رزمندگان لرستان 1

شادی روح شهدا صلوات









سیدحسن نصراله

لبیک یا امام خامنه ای


اللهم احفظ و انصر قائدنا و مرجعنا الخامنه ای.....



  اگر سیدعلی بخواهد برای سید حسن هم جان میدهیم....


تحول در مصر

پلاکاردی که یک شهروند مصری در تظاهرات در دست گرفته است، نشان می‌دهد که مردم مصر باور دارند که به‌خاطر اسرائیل کشته می‌شوند.

 عکسی که مشاهده می‌کنید پلاکاردی را نشان می‌دهد که یکی از شهروندان مصری در اعتراض به کشتارهای اخیر حکام نظامی این کشور در دست گرفته است و پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبری الجزیره آن را منتشر کرده است. 

در این پلاکارد ذیل عکس هیتلر می‌خوانیم: «یهودی‌ها را به‌خاطر ملت و مردمم کشتم»! اما در ذیل عکس السیسی نوشته شده است: «ملت و مردمم را به‌خاطر یهودی‌ها کشتم»!

آیت الله هاشمی رفسنجانی

آیت الله هاشمی رفسنجانی:
مصلحت و منافع نظام در تعامل دولت و مجمع است
آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن تاکید بر اینکه "مردم با رای خود در انتخابات به رئیس جمهور امید بسته اند"، بر تعامل بین دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای رفع مشکلات کشور تاکید کرد.


انتحاری : احتمالآ منظور اقای اکبرشاه این است که گوش روحانی بایدبه دست ایشان باشد تا برای مصلحت کشور برنامه ریزی کنند؟

دولت روحانی

انتحاری : به عمل کار براید به سخنرانی نیست!....در ضمن مردم از نظر سیاسی به بلوغ فکری رسیده اند و میدانند که شما به چه کسانی مسئولیت داده اید؟


روحانی گفت:: در کشور ما مشروعیت سیاسی همه از طریق آراء مردم است و صاحبان کشور مردم هستند و بقیه خادمان ملت به شمار می‌روند. از این رو مشروعیت سیاسی همه با آراء‌ سیاسی مردم به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به وجود می‌آید و بار این مسئولیت بر دوش این وزارتخانه است تا بتواند اعتماد مردم را جلب کند تا آنها پای صندوق رای بیایند.

روحانی اضافه کرد: همچنین این وزارتخانه باید اعتماد مردم را جلب کند که امانتدار واقعی است و قانون و مقررات را با دقت عمل کرده است البته هر مقدار شفافیت بیشتر باشد این اعتماد بیشتر است.

وی تاکید کرد: البته اعتماد جزو امرهای نسبی است و کسی نمی‌تواند بگوید اعتماد صد در صد به وجود آوردم و افزایش اعتماد عمومی که به مفهوم افزایش سرمایه اجتماعی است یک وظیفه همگانی برای ما به ویژه وزارت کشور به شمار می‌رود.

روحانی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید دولت فراجناحی است، افزود: خیلی‌ها با بنده بعد از انتخابات صحبت کردند و گفتند کابینه فراجناحی درست نکن و تنها از یک جناح استفاده کن. اما بنده به این امر معتقد نیستم چرا که حزب و جناحی در کشور ما وجود ندارد و این بحث‌ها قبیله‌ای است که مطرح می‌شود؛ کرکره‌ها را دم انتخابات بالا می‌برند و بعد از آن پایین می‌آورند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: در ابتدای انقلاب حزب جمهوری اسلامی حرکتی را آغاز کرد اما به دلایلی پایدار نماند.

وی بر همین اساس افزود: دولت بنده فراجناحی است و اینکه کسی در کنار من اصولگرا یا اصلاح‌طلب باشد خیلی مهم نیست بلکه وصولگرایی مهم است. وصول به آرمان‌ها اهمیت دارد چرا که همه اصول را قبول داریم از این رو ایثار، فداکاری،‌تعهد به نظام و داشتن برنامه اهمیت دارد وگرنه سوابق گذشته مهم نیست چه می‌گوید........

وی افزود: ترک، لر، کرد، بلوچ اینها همه گل هستند و در واقع رنگ‌هایشان فرق می‌کند و در واقع گل‌های متنوع گلستان ایران هستند البته آنهایی که آن چتر واحد را قبول دارند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: اگر امنیت داخلی می‌خواهیم و شورای امنیت کشور مسئولیت آن را بر عهده دارد باید فرصت برابر به زنان بدهیم و باید فرصت‌های اجتماعی زنان را بالا برد؛ بنده دیروز در اولین جلسه هیئت وزیران تاکید کردم که از بانوان و جوانان بیشتر استفاده شود.